02 February 2016

Sim Kad yang "Awesome"

Posted by Neeza Rvell at 7:14 AM 0 comments
Anda diperkenalkan oleh : Neeza Rvell | Tel : 013-6799551
Tarikh : 02/02/2016

Salam sejahtera,


Sudah hampir setahun aku menyepikan diri...Tahun 2015 meninggalkan banyak kenangan suka duka.Tahun 2016 muncul dengan kisah duka yang amat menyentuh perasaan. Kehilangan abang ipar suami pada October 2015 dan kehilangan ibu mertua iaitu ibu kesayangan suami tercinta pada 14hb Januari 2016 pergi menemui PenciptaNya adalah saat duka yang sukar untuk dilafazkan.Sebagai hambaNya, kami redha dengan pemergian kedua-duanya. Al Fatihah..Semoga roh arwah Ma dan abang Weil ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.

Begitu teruja untuk aku kongsikan sedikit sebab kenapa dalam masa hampir setahun ini aku tidak berkesempatan untuk blogging. Sibuk dalam menerokai satu perkara baru yang rupa2nya sudah lama menjadi fenomena untuk orang  bijak yang ambil peluang.Cuma aku tak ambil kisah.Tak sangka budak semuda 12 tahun dan nenek selewat usia 65 tahun pun menjana pendapatan sambil lewa dengan hanya menggunakan handphone.Selama berbelas tahun aku setialah konon dengan syarikat telco ni walaupun setiap bulan duit habis sebab top up.....kononnya menjadi pengguna setialah...tup2 dah beratus malah beribu duit keluar macam air saja...sekarang ni alhamdulillah aku bukan lagi pengguna setia tapi jadi pengguna bijak..........


Pelajari bagaimana sesiapa pun
(termasuk yang ”Buta Internet”)
boleh jana duit yang “gila-gila lumayan”
dengan hanya mengubah handphone
kepada satu mesin BUAT DUIT!

PROGRAM TONE PLUS

Pelan Mudah Luarbiasa!



Inilah sim kad paling gila yang pernah saya jumpa
Nak Tahu kenapa:

Top RM5 pun dapat point Yang Boleh Ditebus Dengan 
Tiket Penerbangan Air Asia !

Top RM50 anda dilindungi Insuran Kemalangan Peribadi RM100,000 PERCUMA!!

Top min RM30 membolehkan anda mendapat komisen yang dibayar terus ke dalam akaun bank anda.

Rekomen pada kawan dapat Tunai Serta Merta RM20.
Komisyen Bulanan sehingga 13%,
 Bonus Tahun Baru 5%-20%

 Rebat 3% Terhadap Setiap Top Up, Pendapatan Berganda Tanpa Had!


dan banyak lagi keistimewaannya..... 

HANYA TUKAR SIM KAD

Anda Boleh Jana Keuntungan Yang Gila-gila!
Disertai Dengan Pendapatan Residual!

Ianya diluar jangkaan. 

OK Jom fikirkan
 


Wooww.. anda hanya merujuk 4 pengguna sahaja
tetapi anda nampak bagaimana ia terus berlipat ganda?
Boleh tahan bagi sebuah program dengan modal permulaan
hanya RM90 (tak termasuk kos penghantaran) dan Top Up bulanan pula hanya RM30.

Tanpa ragu-ragu, inilah program
paling berkuasa di internet.
 
http://www.mytoneplus.com/images/check.jpg
Produknya jelas! Ia produk yang digunakan oleh setiap orang seharian - ianya adalah Sim kad PREPAID seperti mana prepaid-prepaid lain yang ada di pasaran. Top Up mudah kerana kiosk berada di mana-mana. Hanya minta Top Up “Tune Talk”.
http://www.mytoneplus.com/images/check.jpg
Syarikat pembekal perkhidmatan dan pengendali juga jelas, kukuh dan berpengalaman. Tune Talk dan Tone Plus sentiasa proaktif memberikan pelbagai manfaat kepada pengguna.
http://www.mytoneplus.com/images/check.jpg
Pasaran prepaid yang luas di Malaysia. Dengan pengguna prepaid di Malaysia adalah 33 juta, anda berhadapan dengan satu pasaran yang teramat luas!
http://www.mytoneplus.com/images/check.jpg
Kos maintain yang rendah. Saya pasti kita tidak susah untuk minta pengguna untuk maintain prepaid RM30 sebulan. Ramai yang guna prepaid lebih dari itu! Sudah tentunya, mereka yang akan kekal dalam program ini juga akan amat tinggi!
http://www.mytoneplus.com/images/check.jpg
Hak eksklusif pengedaran Sim Kad sebagai ahli Tone Plus. Anda tidak perlu bersaing dengan kedai-kedai menjual sim kad. Sebagai ahli anda diberikan hak untuk menjual sim kad ini kepada pengguna.
http://www.mytoneplus.com/images/check.jpg
Kos penyertaan yang rendah. RM90 sekali sahaja! Dengan hanya RM90, anda berpeluang menjana pendapatan sehingga 4-5 angka. Berbaloi-baloi..
http://www.mytoneplus.com/images/check.jpg
Keuntungan tunai adalah RM20 serta merta apabila anda mengedarkan Sim Kad kepada pengguna. Hanya rujuk 4 pengguna dan dapatkan kembali modal keahlian anda.
http://www.mytoneplus.com/images/check.jpg
Pendapatan pasif yang lumayan dan berterusan setiap bulan.Selagi pengguna kumpulan anda Top Up, selagi itulah anda dibayar 13%! Selama-lamanya!
http://www.mytoneplus.com/images/check.jpg
Bonus Tahun Baru antara 5% hingga 20%. Ia dibayar pada bulan Januari tahun berikutnya sebagai menghargai usaha anda mendaftarkan pengguna baru sepanjang tahun sebelumnya.
http://www.mytoneplus.com/images/check.jpg
Potensi pendapatan tanpa had dengan sistem ‘Auto Network Reverse 2-Up’. Anda hanya perlu merujuk (menaja) 4 pengguna sahaja dan sistem akan secara otomatik membantu mengembangkan rangkaian pendapatan anda.
http://www.mytoneplus.com/images/check.jpg
Rebet 3% untuk top up peribadi. Setiap kali anda top up minimum RM30 dalam sebulan, anda akan menerima pulangan sebanyak 3%.

Berapa anda mahu sebulan bergantung kepada anda sendiri. Anda sendiri yang tentukan!!!Menarik bukan...

Pulangan Pelaburan Anda Adalah Luarbiasa!!
 
Anda mahukannya?

Buktikannya sekarang!

Jadilah Yang Terawal...


Hanya dengan menggunakan handphone

“Bolehkah handphone ubah hidup anda?Anda mungkin tidak terfikir sebelum ini”

"REVOLUSI MENAKJUBKAN!"
Anda tidak akan memperolehi keistimewaan ini dengan sim kad yang anda guna sekarang

Adakah anda dibayar dengan  sim kad yang anda guna sekarang?

Sudah berapa lama anda menggunakan sim kad yang anda ada sekarang dan sudah berapa bayak wang anda habis kerananya.

Anda guna hanphone, habis duit kan?

Tapi saya guna handphone dapat duit!!!!

Pelik memang pelik tapi ini memang benar.

SAYA BUKAN PENJUAL TOP UP 

TAPI SAYA

Menggunakan Talian Prepaid Tune Talk!!

ANDA AKAN DIBAYAR.. SELAMANYA!

Yup, anda baca betul-betul…. Selamanya.

KOMISYEN TOP UP 13% SECARA INFINITI!
Dari setiap nilai Top Up 

"Anda kata tak mungkin?"

Jangan Tunggu Lagi...anda guna handphone habis duit tapi saya guna handphone dapat duit!!!!!!

Hubungi saya sekarang Neeza Rvell-0136799551  
Saya akan bongkar rahsia ini



20 April 2015

Drive To Krabi, Thailand - Part 4

Posted by Neeza Rvell at 8:10 AM 0 comments
20/04/2015


Salam Sejahtera. Terasa kekok pula nak menulis setelah sekian lama menyepi......bukannya kekeringan idea tetapi terkejar2 dengan pelbagai urusan sehingga sedar dah sedar sudah hampir setahun aku  tidak berkongsi cerita.

Dalam masa setahun ini banyak pengajaran yang aku belajar.Tentang kehidupan dan alam ini. Semuanya terlalu sulit untuk ditafsirkan.

Teringat masa percutian ke Krabi....menyusuri Maya Bay yang di sebut-sebut orang dalam cerita "the Beach" lakonan hero kegilaan remaja suatu masa dulu. 




Inilah pemandangan dari  May Bay ni.Memang menakjubkan.Masa dalam perjalanan menuju ke lagun ini, semua pelancong memang tak sabar untuk merasai kedamaian berada di pinggiran pantai ini.


Tak sangka ..airnya dalam juga ya bila sampai ke tepi pantai.Anak-anakku apa lagi pantang nampak air yang kehijauan..masing masing dah ready nak berendam...ikan-ikan berenang seolah-olah meraikan kehadiran kami...chewah....macam berpuisi pulak aku ni....



Jom-jom posing dulu sebelum kami semua berendam. Cuaca amat cerah. Siapa yang agak-agak menjaga kecantikan tu..sediakanlah apa-apa yang patut ya..topi, sun block, plastik kalau ada yang mabuk laut tu..sebab gelombangnya boleh tahan..yang bawak kamera & handphone tu sediakanlah plastik kalis air ...

                                             En. Hubby dengan penuh gaya...........





            Umi yang steady

Entah bilalah nak datang lagi...so kami tak lepas peluang berposing




Snorkling, berendam, berjalan-jalan dan berendam lagi....jangan takut ya..di sini tak ada binatang berbisa





Yiem ke mana saja pergi..mesti bawa alat-alat peralatan yang mencukupi...main sampai tak mahu balik. 





Meneroka keindahan Maya Bay






                                                     Kakak sudah keletihan



Giliran Umi dan Abah pulak mengabadikan kenangan.....

 Indahnya alam ciptaan Ilahi






Rasa macam jadi mak duyung pulak..



Dua heroku yang paling enjoy




Pulau ini juga pernah dilanda tsunami


Berjalan-jalan menikmati pemandangan di pulau



Secebis kenangan yang akan sentiasa terpahat diingatan..jika diizinkanNya....rasanya mahu menjejakkan kaki ke sini lagi. Insya-Allah..
Wassalam...
 

neeza blog Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez